Nedjelja, 26. siječnja – 3. kroz godinu- nedjelja Božje riječi
Sv. Misa u u 8, 00, u 10, 30 i u 17,00 sati
Ponedjeljak, 27. siječnja
Sv. Misa u crkvi Velike Gospe u 17, 00 sati (zajednička)
Utorak, 28. siječnja – sv. Toma Akvinski
Sv. Misa u crkvi Sv. Roka u 17, 00 sati
Srijeda, 29. siječnja
Sv. Misa u crkvi Velike Gospe u 8, 00 sati
Četvrtak, 30. siječnja
Sv. Misa u crkvi Velike Gospe u 17, 00 sati
Petak, 31. siječnja
Sv. Misa u crkvi Velike Gospe u 17, 00 sati
Subota, 1. veljače
Sv. Misa u crkvi sv. Roka u 8, 00 sati
Nedjelja, 2. veljače – 4. kroz godinu – Svijećnica i Dan života
Misa u V.Gospe u 8,00 (sa blagoslovom svijećica), te u 10,30 (s blagoslovom svijećica i procesijom). Misa u 17,00 u Sv. Roka ( sa blagoslovom svijećica)
PISMO PAPE FRANJE ZA NEDJELJU BOŽJE RIJEČI
Naslov dokumenta „Aperuit illis“ dolazi od teksta iz Lukina Evanđelja „Tada im otvori pamet da razumiju Pisma“ (24, 45). Objavljen je na liturgijski spomen svetoga Jeronima, na početku 1600. obljetnice smrti glasovitog prevoditelja Biblije na latinski koji je govorio: „Ne poznavati Pisma znači ne poznavati Krista“. Papa objašnjava kako se tom inicijativom, o kojoj je već bilo riječi već na završetku Izvanrednog jubileja milosrđa, želi odgovoriti mnogim vjernicima koji su tražili da se ustanovi Nedjelja Božje riječi.
Nedjelja Božje riječi, ističe Papa, zauzima mjesto u liturgijskom vremenu koje poziva jačati veze sa Židovima i moliti za jedinstvo kršćana.
„Nije riječ o pukom vremenskom podudaranju: slavljenje Nedjelje Božje riječi izražava jednu ekumensku vrijednost, jer Sveto pismo pokazuje onima koji priginju svoje uho Božjoj riječi put kojim treba ići kako bi se prispjelo istinskom i čvrstom jedinstvu“, pojašnjava Papa.
Poziva da se tu nedjelju slavi kao svečani dan te ističe, među ostalim, važnost da se okupljenom zboru vjernika i konkretnim bogoslužnim činima zorno pokaže normativnu vrijednost Božje riječi.
Biblija – piše Papa – ne može biti samo baština nekih, a još manje zbirka knjiga za nekolicinu povlaštenih.
Često se javljaju tendencije koje pokušavaju monopolizirati sveti tekst i vezati ga uz neke krugove ili odabrane skupina. Ne smije biti tako. Biblija je knjiga naroda Gospodnjeg koji u njezinu slušanju prelazi s raspršenosti i podjele na jedinstvo. Riječ Božja ujedinjuje vjernike i čini ih jednim narodom, ističe.
Biblija nije zbirka povijesnih knjiga niti vijesti, već je u potpunosti usmjerena na cjelovito spasenje osobe.
Neosporna povijesna ukorijenjenost knjiga sadržanih u svetom tekstu ne smije dovesti do toga da se zaboravi tu prvobitnu svrhu: naše spasenje.
Sve je usmjereno tom cilju utkanom u samoj naravi Biblije koja je sastavljena kao povijest spasenja u kojoj Bog govori i djeluje kako bi išao ususret svim ljudima i spasio ih od zla i smrti, ističe Papa u svom apostolskom pismu „Aperuit illis“ kojim ustanovljuje Nedjelju Božje riječi.
Primjećujući kako Riječ Božja „daje oblik i značenje odnosu između Riječi Božje i ljudskog jezika s njegovim povijesnim i kulturnim uvjetovanostima“, Papa ističe da se „često izlažemo opasnosti da odvajamo Sveto pismo i tradiciju jedno od drugog, ne shvaćajući da su oni zajedno jedan jedini izvor Objave“.
Naime, biblijska vjera „temelji se na živoj Riječi, a ne na knjizi. Kad se Sveto pismo čita u istom Duhu kojim je i napisano, ostaje uvijek novo.“ Tako, „onaj tko se hrani Božjom Riječi svaki dan postaje, poput Isusa, suvremenik ljudi koje susreće; nije u napasti da padne u besplodne nostalgije za prošlošću, niti u sablasne utopije glede budućnosti“.
Papa Franjo poziva „nikad se ne naviknuti na Riječ Božju“ koja uvijek na novi način poziva „na milosrdnu ljubav Oca koji traži od svoje djece da žive u ljubavi“. Riječ Božja je kadra otvoriti nam oči i omogućiti nam da se izvučemo iz ralja individualizma koji nas guši, sputava i čini naš život neplodnim.